vrijdag 27 november 2015

Bramenjam!!




De inhoud van dit potje jam was werkelijk om te smullen!
Zelf gemaakte bramenjam van Cindy.

In de Buy Nothing New Maand ruilden we boeken. En bij het boek dat ze me stuurde stopte ze dit fantastische potje jam. Zelfgemaakt! Daar ben ik sowieso dol op.

Op het potje zit een prachtige sticker met de tekst: 'speciale Johanneke Bramenjam'. Helaas werd de sticker in een onbewaakt moment iewat gesloopt door zoonlief. Hij vond 'm blijkbaar ook prachtig..... "Poes mama! In jam". 

Het potje met inhoud heeft eerst een week mooi staan te zijn op de kast. Dat was al genieten (ik dacht er niet aan een foto te maken). Daarna was ik te nieuwsgierig naar de inhoud. We hebben werkelijk gesmuld van de zelfgemaakte bramenjam. Het was op binnen no-time.

Te jammer dat Cindy niet bij me om de hoek woont. Dan zouden we  in de zomer langs fietsen en een potje uit haar kastje aan de straat kopen.....
Nogmaals dankjewel Cindy!










Geen opmerkingen: