woensdag 12 augustus 2015

Shoot! Foto





Vanochtend was een spannende ochtend! Leuk spannend welteverstaan.
Mijn lieve vriendin is druk bezig haar bedrijf op de kaart te zetten. En daar hoort een professionele website bij. Ze vroeg twee mensen om mee te werken aan de foto's voor de site en daar was ik er 1 van. Ik geef het eerlijk toe, ik vond het een doodeng idee. Geheel buiten mijn comfort zone, zo'n fotoshoot. Kan ik dat wel? 

Het werd een leuke, leerzame en gezellige ochtend. Met z'n vijven trokken we door een mooi park met camera en attributen. 

Na afloop lekkere broodjes met koffie. 
We zijn allemaal reuze benieuwd naar het resultaat.
Deze leuke ochtend was in ieder geval een succes.

NB: inmiddels is het resultaat er! Ben je benieuwd? Check it out!






Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: