woensdag 27 mei 2015

Nieuw haakproject part 1




Het begin van m'n nieuwe haakproject is er.
Het is de bedoeling om een wagenspanner voor een kinderwagen of maxi cosi te maken als kraamcadeautje. 
Zelf vind ik het leuk om eigen gemaakte cadeautjes te krijgen. Het idee dat iemand daar met liefde z'n best voor heeft gedaan maakt me altijd blij. En zelf vind ik het ook reuze leuk om cadeautjes te maken. 

Ik begon met het haken van de kersjes. 



In de kersjes stopte ik naast wat vulling twee kleine belletjes die ik eens van een kerstsok afknipte. Wie wat bewaard heeft wat.

Daarna was het hart aan de beurt.
Tussen het hart stopte ik een stuk verpakking van een pak stroopwafels. Die knisperde een stuk harder dan een plastic zakje. Is net wat uitdagender voor de baby in spĂ©. 



Het gele balletje zat niet bij het patroon en is een eigen ideetje dat ik waarschijnlijk toe gaan voegen. Ik vulde onderstaand bolletje van de Xenos met wat macaroni (dat rammelt heerlijk luid) en haakte het om in geel (diameter van 5 cm). 



Volgende week ben ik van plan elastiek en de houtje touwtje knopen te kopen, zodat ik verder kan. Wordt vervolgd dus. 







Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: