woensdag 1 april 2015

Word je ook zo blij van kleur op je servies?



Zo blij word ik van deze kleuren en het motief!
Ben benieuwd hoe dat voor jou is; ik vind het in ieder geval heerlijk om van vrolijk servies te eten! En uit gezellig kopjes te drinken. En... als het even kan de thee uit mijn oude theepot van oma.

Ons servies was na jarenlang intensief gebruik behoorlijk geschonden. Al tijden keek ik naar een goeie vervanger. Ik zocht in kringloopwinkels, op websites en in winkels en zag heel veel moois. Toch was de prijs, kwaliteit en vooral de blijheidsfactor nooit in balans. Tot ik deze schatjes zag staan! 





Het is voor mij een feestje om 's ochtends met zo'n blij schaaltje te beginnen!
We kochten er ook borden bij.
We kunnen weer een tijdje vooruit!



Van welk soort schaaltje, bordje of kopje word jij blij?


Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: