vrijdag 17 april 2015

Hoe kom je tot een eigen blognaam?



En toen kreeg m'n blog een echte naam....

Gisteravond genoot ik van een heerlijk avondje samen zijn met NLP maatje M. We kletsten over ons leven, moeilijke en mooie momenten en leerden elkaar weer wat beter kennen. Ik kreeg zelfs moed om mijn net gestarte blog te laten zien en was blij verrast met haar enthousiaste en warme reactie!

De vraag was waarom ik er niet mee de boer op ging. Ik kan daar meerdere redenen voor bedenken, waarover ooit wellicht meer. De reden die gisteren onder meer voorbij kwam was: ik heb er geen goeie naam voor!

Haha je raadt het al, dat liep uit op een enthousiaste M die meteen allerlei namen begon te verzinnen. Na wat brainstormen samen was daar opeens:
This makes Jo happy! Precies de kern. Hier word ik inderdaad blij van! En geluksmomenten deel ik graag! Dus sprong ik na onze fijne avond (en tussendoor nog even een lieve vriendin te hebben gefeliciteerd :-)) achter de laptop en gaf mijn blog deze passende naam! 

M, onwijs bedankt! 
Let's all do more things that make us happy!

x









Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: