woensdag 25 maart 2015

Macramé en bloeiende vetplantjes

Vorig jaar zomer scharrelde ik heerlijk rond op de Swan Market in Rotterdam (www.swanmarket.nl) en stuitte op dit schattige retro bloempotje inclusief vetplantje en een schitterend geknoopte hanger. Ik was op slag verliefd. 





Hij kreeg een mooi plekje voor een van de zijramen. 
Stiekem schreeuwde het andere zijraam ook om zo'n schitterende hanger met plant erin. Ik liet het even zo. Dat bleek een goed plan. 

Deze winter liep ik tegen het zusje van mijn schitterende potje aan in een kringloopwinkel. Ik kocht het potje voor 1 euro en was als een kind zo blij! Bij een bloemist kocht ik een klein vetplantje en mijn potje was klaar. Nu de hanger nog....ik speurde op internet naar websites met ideeën en soorten touw. En liet het even zo. Weer bleek dat een goed plan. Mijn schoonmams verraste me met een eigen geknoopte hanger voor mijn tweede potje. Ik was in de zevende hemel. Kijk eens hoe leuk! 






Twee zijramen met twee schitterende hangers! En hoe verrassend dat mijn ene vetplantje spontaan een bloemetje blijkt te krijgen en mij andere de lucht in schiet. Genieten hier!

Binnenkort mijn schoonmoeder eens vragen naar een lesje macramé!





  



Geen opmerkingen: