maandag 6 juli 2015

Joehoe geslaagd!

Jahaaaa, ik voel me blij en trots! Gisteren ontving ik m'n diploma 
NLP Master :-) 

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het diploma an sich niet zo belangrijk vind. Natuurlijk vind ik het fijn dat ik na alle inspanningen een 'bewijsje' heb maar waar ik het aller aller aller blijst om ben is alles wat ik over mezelf geleerd heb in dit jaar! En de lieve mensen die ik onderweg ontmoet heb. 

Tijdens de opleiding maakte ik een mindmap: Wat wilde ik nou echt en waarom? En waarom had ik het nog niet gerealiseerd? 













Voor de scherpe kijkers onder ons, links onderin de hoek... een blog starten.
Ha, check! Die ben ik dus mooi gestart en ik vind het heerlijk om zo af en toe vanuit mijn hart een klein berichtje het internet op te sturen. 

Vandaag heb ik Jo-time (dus geen werk, geen lief mannetje om me heen, just me) en ben ik heeeeeeerlijk aan het nagenieten van een fantastisch examenweekend na een innerlijk turbulent jaartje ;-) en voor studiemaatjes die dit lezen:ik gun jullie hetzelfde!



Fijne dag!






Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: